LALALA



Daisypath - Personal picture

welcome♥


Saturday, March 3, 2012

Lepak lagi .

Yawww . Korang -2 pembace blog aku . HAHA . Kali ni aku lepak lg . Hari ni raai lg kut , kencang gile . HAHA . Lepak ngan Fareed , Ain ,Khalis , Maya & Fatin . Yg penting orang belanje aku . Susah sangat . Kuekk -2 . Esok Ain dah nak balek hostel . Kami tak cukup sorang ag . Ekin . Dy tade aa , dy pg Terengganu . Untung lha dapat jalan jaoh -2 . HAHA . Yang penting aku kenyang sudah . Happening tu tak yah nak cakap aa . Pening layan kerenah diorang. Bukan nye senang nak lepak same -2 cenggini . Payah tau . Pergi hostel nye . AP -2 lha . Aku n yang laen sekolah biase je . Dah jumpe setiap hari . Tak lepak mane pun . Kiteorang takkan lepak kalo tak cukup orang . Anda paham ? :PP . Seriously penat gile kut . Tp terpakse lha kan . Sebab tak senang nak kumpul cenggini . Heeee . Dpat jumpe pon ac aa tu . LALALA ~ . Memori tercipte lha sgt . Belambak dah tercipte smpai nak pe;0nuh dah memory lam kpale :P . Heeee . Errm , tu je lha aku nak kongsi . Yang laen takde dah . Lalala . Byee

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...