LALALA



Daisypath - Personal picture

welcome♥


Tuesday, February 21, 2012

Perarakan Maulidur Rasul

Heyy korang -2 ,, kali ni aku nak cite pasal aku pg ikut PERARAKAN MAULIDUR RASUL . Berarak lha sangat . HAHA . Hari ni *18.2.2012*Sabtu* kemain Maya kejut aku pagi -2 bute . Excited katenye . Mak aku tak kejutkan aku lg . . Pukul 6.30 aku pg umah Tun amek dy . Aku igtkan Maya dah siap kejut orang kemain . rupe -2 nye dy yg tak siap lg . Lame gile doh tunggu die sorang . Mak aku tak cakap nak call dah . :D .
Maya excited bukan ap . Dy excited sebab dy nak jumpe Boyffie dy *Aleyff Affham* . Aku awal -2 bukan nak jumoe sgt pon . Rase nyesal pon ad sebab ajak Maya pg . HAHA . Sebab Aleyff sombong . Dah jumpe , cenggitu aa dy . Naseb baek tak sombong :). Maya pun malu -2 je . Nyampah aku ! Tak cakap nak tukar make - up dekat muke dy uhh . HAHA . Selagi muke dy tak cantik , selagi tu dy tanak pnggil Aleyff . Last -2 Ain yg tolong panggilkan dengan name *ALeyff Pampam* , haha ! Embrassing okayyy :D. Watlek watpeace  (V) . Maaf lha , Maya degil sikit . Aku nak copy gambar dy taknak kasi . Lantak aa . Blog aku , tak penting pun muke dy . HAHA ! Akibat kedekut sangat . Aku ad gambar dengan Aleyff , tp tak banyak aa . 2 keping je . Tak ambek banyak -2 pun , malu sebab aku bukan nye HOTSTUFF nak amek gambar dgn dy . Aleyff tu HOTSTUFF gile . Erhhh . HAHA ! Kasut yang penting *Adidas* . HAHA. Fon pon same :P
Galaxy Young . AKu tak mampu nak dapatkan semue tu . Orang kaye kan :D . ----->




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...