LALALA



Daisypath - Personal picture

welcome♥


Saturday, February 18, 2012

Pergi LEPAK .

Heyy yaww korang , new entry lg aa kali ni . Bosan jugak kadang -2 update blog setiap hari . Ishhh , macam ap . Aku bukannye nak cari PUBLISITI sebab update blog . HAHA . Topik entry aku kali ni , pasal aku pg lepak . Aku punye kawan yg rapat gile  bukan selalu kot dapat jumpe . Sebab diorang asrama derr . Sorang form 4 n sorang lg form 5 . HAHA . Aku n diorang akan lepak dekat Mesra mall atau Mcdonald . Tempat wajib pergi . Heeee . 17/2/2011 *Jumaat* . HAHA . Nur Asyikin belaje aku . First time kut . Btw , bersyukur sebab orang belanje <3 :D . Tyme tu Ain nak balek umah kuantan , cume tinggal Maya & Ekin lha . Kawan baru pon ad . Name dy Khalis . Hehe . Sorang -2 makan mcam hape , Aku pon tak mampu nak beli DOUBLE -2 bagai , aku cume letak fried fries je nak tinggikan burger aku tu. HAHA . Orang habes tengok aku tyme aku bawak burger tu pg amek sos . ToingTing . . Lupe pg amek sos punye pasal aa . Nak pg tandas pon berteman . Tak maya , Khalis teman , awwww . HAHA . Aku cume sempat amek gambar aku n Khalis je . HAHA . kami tak ad ap-2 okayy :p

Tak payah gambar lha . Nnti aku upload gambar aku je. Blog aku kan , takkan nak penuh dengan gambar orang laen : P . Bukan ap , aku malas nak RESIZE gambar tu  sebab besar sgt kot SIZE gambar tu . Tak mampu nak bt . Heeee . Tpi sedeh sebab belah petang out tu , aku tak pergi sebab aku takde motor .:(
Hanye mampu tunggu orang amek je kat umah . HAHA . Ntah -2 tade orang nak ambel terus :)
Heheh . Tu je kut yg mampu aku share. Byeee :*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...