LALALA



Daisypath - Personal picture

welcome♥


Friday, February 17, 2012

G*Y SUCKS ! YULKKSS

Yawww . Diri ni rase nak update blog . Hehe . Cari point nak update pasal ap . Nah , sekarang aku tau ap . Aku nak update pasal *GAY* . Aku dapat point ni bukan nye aku reka pon . Aku nak cakap bende yang betul . Aku nak cerite sikit bnde gile cenggini .. Aku tau sal semue ni dari kawan aku . Kawan aku punye kawan uhh , perangai dy cenggitu aa . Geli sial . Kalo aku bg tau name kan , bagaikan aku membuke aib die lakkan . Secare jujur , dulu aku pernah aa kawan dgn dy . Tapi tak lame sebab over sial . Belagak mengalahkan orang kaye . Benci aku . Setiap mase aku update cerite die ni sorang via kawan aku . Sekarang ni pon aku nak update pasal dy . Pasal dy berCOUPLE . Oooppsss , aku bukan nak busy body . Aku akan dipanggil busy body if dy COUPLE dengan PEREMPUAn . But now dy COUPLE dengan LELAKI . Disgusting okayy ! Die lha LELAKI pertame yg berzina sesame LELAKI dekat kampung aku . Issshhh , memalukan je . Yang aku tak tahan nye kantoi bt L*VEBITE dengan Boyffie dy aa .. Sebab kawan aku *Aslah* tyme tu maen gurau -2 , maen tarek -2 baju . Last -2 tersalah tarek sampai bawah . Erhh , Lebam mahh . HAHA . Menurut kawan aku yg aku suroh kawan dengan dy uhh , L*VEBITE tu asli dari boyffie dy . Astarghfirullah . Yg lebih kejam uhh , dy bt pada first puasa 2011 .. Nah amek kao , detail terus aku bg . Ya Allah , jauhkan lha aku dari bnde -2 hina cenggitu . Aku taknak diseksa di NERAKA kelak . Sampai mati aku tak akan kawan dengan manusie jenis macam tu . Menjijikan + hine + kotor = DOSA !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...