LALALA



Daisypath - Personal picture

welcome♥


Monday, July 2, 2012

Family TatihSeni ..

Hiiiaauuu , long tyme tak update blog nii . Rindu pulak ye ,, kali ni gua nak update pasal aktiviti gua setiap hari sabtu .. Haha ... Tu pun nak jadikan isu kan ,, well biase lhaa , bukan aq nak SHOW OFF pun bnde2 yyg aku bt nii . Aq cume excited je . Sebab aku dapat ramai kenalan selain budak2 kat sekolah aku .. Ad jugak dari IKBN n others lhaa .. Yang penting PRINCIPAL - Noraniza Idris .. Hihi ,, Ummi baru nmpk :D .. Jurulatih2 .. & para pengikut ... Dah 4 mnggu aku ikut aktiviti nii . Nak menghabeskan mase aq dengan bnde nii . Aku bukan pndai sgt pun menari . Cume aq ikut org .. Bapak payah menarii haritu .. Tak tahu lha aq exam lepas ke tak .. Grrrr !~

Sekarang aq nak kenalkan family2 TatihSeni okayyy .. Let we started :-

*btw , aku post gambar2 Ummi Noraniza Idris & co. sudah lhaa .. Banyakkk sangat lhaa , tak mampu nak upload bnyk gmbar .. HAHA  ^^,

Ini TatihSeni Official Logo ..

The first is Zamri Pangat .. Our first choreographer for TatihSeni ..

Bukan calang2 orang okayy .. HAHA , pelaakon ni tau ^.^

Second go for *from the left Nur Amaliah - Anis Zakiah - Zarith Nadia ...

Diorang nii hotstuff facebook okayy .. Ad jugak salah sorang nii Tweetfamous .. Awww , HAHA ,,

Next , new main choreographer Zulk Joe *even bukan name betol :D & Kak Seri =)

Kau ad jah gedikk mcm ni ? :O

Next is the 2nd main choreographer Wan Mustaffa Kamal Sanusi ..


Happening gile kut diorang .. Kihhkihhkihh ^^.

Last but not least , our UMMI Noraniza Idris

Lovely Ummi .. Hihi ^.~

Panjang nye karangan ni .. Hikhok .. =.='' .. Biase lhaa , aq boring blog lha tempat aq lepas geram .. Haha ,, Dan akher sekali kawan2 ..


I love them .. HAHA ,, setiap mnggu jumpe , lepak & etc da jadi mc family pun . Tak kesah lhaa ap2 pun yg jadii . Heeee *tak pasal .. Dah lhaa , aku penat dah menaip nii .. Aku nak tido pulak .. Byeeee ... Jangan lupe follow ye cik adik , cik abang , cik akak , aunt , uncle , granpa , granny . HAAHA & semue nye <3 =)

1 comment:

  1. Salam, tumpang tanya, Tatihseni ni ada kelas tarian utk kanak2 tak? Sy dok Shah Alam..jenuh mencari tapi tak jumpa kelas tarian tradisional for kids...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...