LALALA



Daisypath - Personal picture

welcome♥


Wednesday, February 1, 2012

Memori Tercipta


New entry coming.. Yaww there, 2 org kat dalam gambr nih, abg aku.. Name diorang Fitri Karim & Fauzy Rohaizad.. Untung sgt aa dpat lg rase kasih sayang abg.. Sebab dulu Megat Faeznor dah mninggal. Tp aku takkan lupekan Megat.. Perkenalan aku dengan abang2 aku kat dalam gambar uhh baru seminggu aa. Tp dah macam setahun.. Heeee.. Abang angkat better aa dri abang kandung.. Aku tak suke abang kandung aku.. Kalo boleh, aku mampu cakap yg aku bnci dy.. So what,, aku dah bersyukur sebab aku dah dapat abang sebaek diorang.. Dulu abah aku nak amek Anak Angkat pompuan.. Pastu aku cakap "Taknak kakak, sebab diklan dah ramai kkak, kalo abah amek jugak, abah jage sndirii.. Diklan taknak layan".. So, abah aku tnye brape orang aku nak abang ? Pastu aku cakap aa 2 orang.. Tyme aku dekat sekolah, aku dok fikir ap yg akan aku bt bile abang-2 aku dah smpai rumah petang tu.. Sebelom diorang smpai rumah, aku naek fixie dengan faten pg jalan-2.. Wahhh,, bile aku llu depan umah aku sndiri, tgk abang-2 aku ni dok luar rumah.. Senyum lebar aku.. Heeee :D

                    Setiap malam tyme diorang ad dekat sini, aku selalu tido dengan diorang.. Kejutkan aku pagi-2 pg sekolah.. Dulu tyme Arwah Megat ad, dye bt perkare same. Call aq smpai aku bgn.. Wahh, terharu sgt sebab aku rase diorang dah bt aku macam adik diorang sndiri.. Tyme diorg ad dekat sini, aku selalu ikot diorang pg mne-2.. Pg bt aktiviti ke.. Ap ke.. Yg pnting aku ad dengan diorang.. Heeee :'D


Tyme ad dekat sekolah pun, aku excited gile nak balek sekolah.. Sebab rindu diorang.. Awww.. HAHA.. Kan best kalo aku ad abang kandung aku macam tuhh.. Ni tak, abang aku selalu marahkan aku. Malukan aku.. Erhhhhh.. Aku bnci dye !.. Aku dah start sayang dekat abang Pogee dengan abang Fitri.. Tyme diorang balek pon, aku rase berat hati nak pergi sekolah.. Tp Nak bt macam mane kan.. Masok kete je terus air mate aku keluar.. Aq mmpu tahan lepas assmbly tamat je.. Masok kelas, aku pure-2 demam.. Aku jumpe cikgu, cakap aku nak dduk dekat bilik rawatan.. Cikgu nmpk aku nanges.. Cikgu suroh aku pg call ayah/mak aku suroh diorang amek aku dekat sekolah.. Aku bt semue tu,, aku fikir balek, kalo aku balek, mesti sedih ag tengok diorg berangkat naek bas.. Pastu, aku bt keputusan, baek aku call mak aku untuk aku cakap dengan diorang.. Aku cakap dengan diorang.. Erhh, aku senyum je.. tyme cakap pon aku tahan je.. Bile dah habes cakap uhh, eerhhh,, air mate aku keluar agy.. Hilang macho aku hari tuhh.. Mybe aku terlampau manje dengan diorang kut.. Tak sabar nak tunggu diorang datang lagi dekat rumah aku.. Tido same-2.. Heeee.. :'D.. Btw, ni je yg mmpu aku share dengan korang.. K.. Byeee :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...